Advo+ Generelt
- Kan jeg lave en PDF direkte når jeg bogfører en nota ?
- Kan man få en liste over fakturaer til Excel?
- Vejledning til support - dele skærm
- Outlook - vis alle mails
- Hvorfor kommer meddelelsen "Bogføringsperiode er ikke gyldig"?
- Hvor står licensoplysninger
- Hvor mange brugere er logget på Advo+
- Overfør til Excel - fejl ved indlæsning
- Transaktionen kan ikke gennemføres...
- Hvordan ændres sortering i udskrift af opgaver?
- Opsætning af Links
- Oprettelse af medarbejder
- Oprettelse af foldere
- Hvorfor kommer meddelelsen ”Autosplit-faciliteten kan ikke finde en nøgle mellem den aktuelle og forrige record"?
- Hvor jeg kan rette papirvalg/bakkevalg ved udskrivning af fakturaer?
- Hvordan udskrives liste over bestemte sagstyper?
- Hvordan sender jeg faktura til anden modtager?
- Hvad er Faktureringskørsel opsæt på knappen Sag på sagskortet og klient på klientkortet og hvordan anvendes det?
- Kan man have forskellige markuleringsdatoer på forskellige sager?
- Hvordan får jeg en liste over fremnoterede sager ?
- Hvordan krediteres et beløb manuelt?
- Hvordan indlæses en objektpakke (*.fob) ?
- Hvor sættes medarbejdertype?
- Kan man afregne enkelte tidsposter i en periode og ikke alle?
- Hvordan man lægger 2 fletfelter sammen f.eks. Beregnet nedsat salær og eks.vis Fordring1?
- Hvordan ser jeg Advo+ version og buildnummer ?
- Hvordan ser jeg omsætning på en klient?
- Kan man automatisk tilknytte parter på nyoprettede sager?
- FinShell Run-time error '75' Path/File access error
- Sletning af fakturamodtager efter der er hentet udlæg og tidsposter