Capto Servicedesk yder support via telefon og email samt webportal. Alle henvendelser der tilgår ServiceDesk får tildelt et ID nummer, således at henvendelsen kan følges rundt mellem alle involverede parter, og der sikres opfølgning og afslutning m.m.
Dette sker både når der ringes, sendes mail eller hvis man opretter via webportalen.
Alle henvendelser kan derfor følges af den enklelte bruger der på webportalen kan se status og fremdrift og opdateringer samt tilføje til henvendelserne.
Den enkelte bruger kan se sine egne henvendelser, de henvendelser man er CC på samt hele organisationens (advokatkontorets) henvendelser.
Sådan bruges ServiceDesk webportalen
Gå på https://support.capto.dk og tryk på Login
Her kan du logge ind. Har du ike allerede en adgangskode kan du trykke "Jeg har glemt min adgangskode" og vi sender en ny til dig.
Det er også muligt at bruge Google logon elelr Microsoft logon.
Når du er logget ind, kan du trykke Mine aktiviteter for at se dine henvendelser.
Den enkelte henvendelse kan åbnes og der kan ses kommunikationen på den, og der kan tilføjes. Det er også muligt at se hvem hos Capto der har henvendelsen og hvilken type capto har rubriceret henvendelsenn som. Type kan være Spørgsmål, som primært dækker supporthenvendelser, Hændelseog problem, som er problemer der skal løses samt Opgave, som er en opgave der skal udføres.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.